Släktet

 
 
Började igår lyssna på Släktet av Guillermo del Toro och Chuck Hogan
Ja, lyssna, så praktiskt detta med ljudböcker ändå är
Eftersom jag inte riktigt har ro just nu att sätta mig ner och läsa
så är det perfekt att kunna dra på en ljudbok och samtidigt fixa med det som fixas skall

Boken är den första i en serie om tre och börjar med ett dött flygplan för att sedan övergå i vampyrer
Kommit kanske en tredjedel in den
och jag tror att jag gillar det, kan vara lite svårt eftersom man måste komma överens med uppläsaren
men ju längre jag lyssnar desto bättre känns det och nu sitter jag mest och ryser
Och är det inte det som är poängen med något ur genren skräck?

Böckerna har även fått en tv-serie som får sin tredje säsong i höst
Något jag mest troligt kommer börja titta på så fort böckerna är klara!

RSS 2.0